«Τόσο το θέρος, τόσα τα πουλιά, και σε μέγα βάθος
η πάντων και πασών Ελληνίς η θάλασσα»
~~Oδ.Ελύτης~~
Ένα blog αφιερωμένο σε δημιουργίες.... Όμορφες ιδέες... Σκέψεις... Xόμπι κι ότι αγαπάμε πολύ....!!!!!!!!
Βανίλια «υποβρύχιο»: το γλυκό της χαμένης αθωότητας… Πόσες αναμνήσεις χωράνε σε ένα ποτήρι παγωμένο νερό; Απογεύματα στις αυλές, παιδικά χα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου