Μήτε στο γκρίζο των ενηλίκων..
Άλλωστε θέλει χρώμα η φαντασία.
Κρατώ αυτή την εικόνα και ελπίζω..
Γιατί όσο υπάρχουν παιδιά,
Υπάρχει Ελπίδα!
Ένα blog αφιερωμένο σε δημιουργίες.... Όμορφες ιδέες... Σκέψεις... Xόμπι κι ότι αγαπάμε πολύ....!!!!!!!!
Βανίλια «υποβρύχιο»: το γλυκό της χαμένης αθωότητας… Πόσες αναμνήσεις χωράνε σε ένα ποτήρι παγωμένο νερό; Απογεύματα στις αυλές, παιδικά χα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου