Όλα μπερδεύονται γλυκά,
με τα μάτια, με το νου, με την ψυχή...
στη λαύρα του καλοκαιριού..
Ένα blog αφιερωμένο σε δημιουργίες.... Όμορφες ιδέες... Σκέψεις... Xόμπι κι ότι αγαπάμε πολύ....!!!!!!!!
Βανίλια «υποβρύχιο»: το γλυκό της χαμένης αθωότητας… Πόσες αναμνήσεις χωράνε σε ένα ποτήρι παγωμένο νερό; Απογεύματα στις αυλές, παιδικά χα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου