«Ποιος μπορεί να κοιτάξει το κόκκινο αβγό
και να μη θυμηθεί το Αίμα του Χριστού;
Και ποιος βλέπει τα λουλούδια ν’ ανθίζουν
χωρίς να νιώσει την Ανάσταση μέσα του;»
Ένα blog αφιερωμένο σε δημιουργίες.... Όμορφες ιδέες... Σκέψεις... Xόμπι κι ότι αγαπάμε πολύ....!!!!!!!!
Βανίλια «υποβρύχιο»: το γλυκό της χαμένης αθωότητας… Πόσες αναμνήσεις χωράνε σε ένα ποτήρι παγωμένο νερό; Απογεύματα στις αυλές, παιδικά χα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου