Η υψηλότερη μορφή της άνοιξης που
ξέρω:
Μια ελληνική Μεγάλη Εβδομάδα.
Γιώργος Σεφέρης
Ένα blog αφιερωμένο σε δημιουργίες.... Όμορφες ιδέες... Σκέψεις... Xόμπι κι ότι αγαπάμε πολύ....!!!!!!!!
Πέτρες, αλάτι, ήλιος και θάλασσα… εκεί που το καλοκαίρι αφήνει το όνομά του πάνω στις πιο όμορφες αναμνήσεις. ☀️🌊
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου