Οδός Καραϊσκάκη, στου Ψυρρή.
Ένας από τους διασημότερους κατοίκους της Αθηναϊκής συνοικίας ήταν & ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης.
Κατοίκησε εδώ για πάνω από 20 χρόνια
Και γι' αυτό του δόθηκε το προσωνύμιο ο Ερημίτης του Ψυρρή.
Ένα blog αφιερωμένο σε δημιουργίες.... Όμορφες ιδέες... Σκέψεις... Xόμπι κι ότι αγαπάμε πολύ....!!!!!!!!
Βανίλια «υποβρύχιο»: το γλυκό της χαμένης αθωότητας… Πόσες αναμνήσεις χωράνε σε ένα ποτήρι παγωμένο νερό; Απογεύματα στις αυλές, παιδικά χα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου