H χαρά και η αγάπη να είναι τα μικρά θαύματα της ζωής μας!.
«Το σ’ αγαπώ δεν είναι λέξη.
Δεν έχει γράμματα.
Είναι η ανάσα του Θεού που γλυκαίνει τις ψυχές μας και τους δίνει δύναμη».
_Αλκυόνη Παπαδάκη_
Ένα blog αφιερωμένο σε δημιουργίες.... Όμορφες ιδέες... Σκέψεις... Xόμπι κι ότι αγαπάμε πολύ....!!!!!!!!
«Με τη γραμματική ας είμαστε προσεκτικοί. Επίθετα όπως σωστός σωστή τέλεια τέλειος η ωραία κι ο ωραίος κτλ κτλ υποκλίνονται σε λάθος χρόνο ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου