Να τα πούμε;
Καλά Χριστούγεννα αγαπημένοι μας με υγεία, φως και αγάπη.
Να περάσετε όμορφα!
*Κάλαντα στην Αθήνα, 1950-60.
Φωτογραφία του Κώστα Μεγαλοκονόμου, αρχείο Μουσείο Μπενάκη.
Ένα blog αφιερωμένο σε δημιουργίες.... Όμορφες ιδέες... Σκέψεις... Xόμπι κι ότι αγαπάμε πολύ....!!!!!!!!
«Με τη γραμματική ας είμαστε προσεκτικοί. Επίθετα όπως σωστός σωστή τέλεια τέλειος η ωραία κι ο ωραίος κτλ κτλ υποκλίνονται σε λάθος χρόνο ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου