Τα βιβλία είναι αντίδοτο στην στεναχώρια.
Τα βιβλία είναι ταξίδι για ν ανακαλύψεις τον ορίζοντα.
Τα βιβλία είναι τα όνειρα που κρατάς στα χέρια!
Ένα blog αφιερωμένο σε δημιουργίες.... Όμορφες ιδέες... Σκέψεις... Xόμπι κι ότι αγαπάμε πολύ....!!!!!!!!
Βανίλια «υποβρύχιο»: το γλυκό της χαμένης αθωότητας… Πόσες αναμνήσεις χωράνε σε ένα ποτήρι παγωμένο νερό; Απογεύματα στις αυλές, παιδικά χα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου