Την Κυριακή 2 Οκτωβρίου 6.30 μ.μ στον Φάρο μας θα προβληθεί ντοκιμαντέρ για την προκυμαία της Σμύρνης με ελεύθερη είσοδο
Και τη Δευτέρα στις 6:30 μ.μ θα γίνει ο Αγιασμός της χρονιάς στο Φάρο μας!
Καλή δημιουργική χορευτική χρονιά με υγεία 🙏💎
Ένα blog αφιερωμένο σε δημιουργίες.... Όμορφες ιδέες... Σκέψεις... Xόμπι κι ότι αγαπάμε πολύ....!!!!!!!!
«Με τη γραμματική ας είμαστε προσεκτικοί. Επίθετα όπως σωστός σωστή τέλεια τέλειος η ωραία κι ο ωραίος κτλ κτλ υποκλίνονται σε λάθος χρόνο ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου