Θα τολμήσω να πω καλημέρα σε όλους μας ...
με ελπίδα ...
πίστη...
τόλμη..
δύναμη ...
αντοχή...
για τη νέα μέρα που ξημέρωσε...👑
Ένα blog αφιερωμένο σε δημιουργίες.... Όμορφες ιδέες... Σκέψεις... Xόμπι κι ότι αγαπάμε πολύ....!!!!!!!!
Βανίλια «υποβρύχιο»: το γλυκό της χαμένης αθωότητας… Πόσες αναμνήσεις χωράνε σε ένα ποτήρι παγωμένο νερό; Απογεύματα στις αυλές, παιδικά χα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου