Δευτέρα 16 Αυγούστου 2021

"Όνειρο ήτανε...από τις μπάντες της Σμύρνης, στο ρεμπέτικο του Πειραιά"


"Όνειρο ήτανε...από τις μπάντες της Σμύρνης, στο ρεμπέτικο του Πειραιά"

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βανίλια υποβρύχιο

 Βανίλια «υποβρύχιο»: το γλυκό της χαμένης αθωότητας… Πόσες αναμνήσεις χωράνε σε ένα ποτήρι παγωμένο νερό; Απογεύματα στις αυλές, παιδικά χα...