Άνοιξη! 🌼Ο ήλιος χρυσαφιού πλημμύρα.
Μάγια, μύρα παντού, και σ' αγαπώ, σε καρτερώ.
Βραδύνεις κι' υποψιάζομαι, ζηλεύω,
δε σου πήρα όλης σου της ψυχής το θησαυρό.
~~Μαρία Πολυδούρη~~🌼
Ένα blog αφιερωμένο σε δημιουργίες.... Όμορφες ιδέες... Σκέψεις... Xόμπι κι ότι αγαπάμε πολύ....!!!!!!!!
«Με τη γραμματική ας είμαστε προσεκτικοί. Επίθετα όπως σωστός σωστή τέλεια τέλειος η ωραία κι ο ωραίος κτλ κτλ υποκλίνονται σε λάθος χρόνο ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου