Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου 2017

Μ ένα χορό η θάλασσα αποχαιρέτησε τον ήλιο.


Μ ένα χορό η θάλασσα αποχαιρέτησε τον ήλιο... 💖

Καλό βράδυ και ένα όμορφο ξημέρωμα..!! 💜

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βανίλια υποβρύχιο

 Βανίλια «υποβρύχιο»: το γλυκό της χαμένης αθωότητας… Πόσες αναμνήσεις χωράνε σε ένα ποτήρι παγωμένο νερό; Απογεύματα στις αυλές, παιδικά χα...