..Με καιρούς...θα σε βρω ή θα με βρεις......
Ορισμενες φορες αναρωτιεμαι,αν τους στιχουργους,μπορουμε να τους αποκαλουμε και ποιητες.
Κατι τετοια σκεφτομαι οταν ακουω τετοια αριστουργηματα.Μπραβο Θαναση, μπραβο Γιαννο!!!
Ένα blog αφιερωμένο σε δημιουργίες.... Όμορφες ιδέες... Σκέψεις... Xόμπι κι ότι αγαπάμε πολύ....!!!!!!!!
Στων θαλασσών τα κύματα γράφεται η δύναμη, η υπομονή και η ψυχή του ναυτικού… Χρόνια πολλά σε όλους εκείνους που κάνουν τον ορίζοντα σπίτι ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου